GFI sgi ΙΙΙ

 

Για αυτοκίνητα μέχρι 3000cc :

 

Η GFI control systems μια εταιρία με εγκαταστάσεις σε Ολλανδία, Ιταλία και Καναδά πρωτοπορεί και παρουσιάζει το EZ-SGI σύστημα. Μία συσκευή η οποία δεν μειώνει καθόλου τη δύναμη του κινητήρα και παρουσιάζει μεγαλύτερη οικονομία κατανάλωσης σε σχέση με άλλες συσκευές. Αυτό οφείλεται κυρίως στο εξελιγμένο λογισμικό και στο τρόπο που ψεκάζεται το υγραέριο.layout GFI SGI front kit 4 cilinder 12

Η στρατηγική του διαδοχικού ψεκασμού που αναπτύχθηκε από την GFI Control Systems χρησιμοποιεί την κύρια/δευτερεύουσα αρχή, προκειμένου να δημιουργήσει πανομοιότυπη οδική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες. Το καλιμπράρισμα της μονάδας ελέγχου γίνεται αυτόματα οδηγώντας το αυτοκίνητο κάτω από ορισμένες συνθήκες. Ο εγκέφαλος της GFI αντιγράφει το πρόγραμμα της μονάδας ECU του αυτοκινήτου και καθορίζει τον ψεκασμό του υγραερίου. Με αυτό τον τρόπο δεν υπάρχουν περιθώρια λάθους από τον τεχνίτη κατά τον προγραμματισμό.

Τα μπεκ που ψεκάζουν το υγραέριο τοποθετούνται το καθένα ξεχωριστά πριν από
κάθε είσοδο κυλίνδρου όσο γίνεται πιο κοντά στα μπεκ της βενζίνης. Έτσι επιτυγχάνεται η μέγιστη απόδοση και μειώνονται οι απώλειες σε σχέση με άλλα συστήματα στα οποία τα μπεκ τοποθετούνται μακριά από τις βαλβίδες εισαγωγής.

exmple bek gfi2Αν προσθέσουμε στα παραπάνω τα επώνυμα και υψηλής ποιότητας εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται θα καταλάβουμε γιατί αρκετοί κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν επιλέξει αυτό το σύστημα ως εργοστασιακό. Η εταιρία μας έχει τοποθετήσει το σύστημα αυτό σε αυτοκίνητα που παραδοσιακά είχανε πρόβλημα με συστήματα αέριου ψεκασμού (Nissan juke, qashqai, x-trail κ.α.) και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά μετά από αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα.

 

 

Nissan Qashqai lpg

Nissan Qashqai +2 lpg

Nissan Juke lpg

Jeep Patriot lpg

Nissan Note lpg

Nissan Primera lpg

Nissan X-Trail lpg

Volvo lpg

Honda CRV lpg