Yγρού ψεκασμού Icom Jtg

 

 

Σύστημα Υγρού Ψεκασμού LPG

Το σύστημα υγρού ψεκασμού LTG είναι η εξέλιξη στην υγραεριοκίνηση. Η αρχή λειτουργίας του είναι ίδια με αυτή του βενζινοκίνητου αυτοκινήτου μας. Πιο αναλυτικά έχουμε μία δεξαμενή αποθήκευσης υγραερίου μέσα  στην οποία υπάρχει μία αντλία και ένα φλοτέρ για τη στάθμη του υγρού. Το καύσιμο πιέζεται μέσο της αντλίας σε μία συστοιχία μπεκ στον χώρο της μηχανής και τα τελευταία ανοίγουν και ψεκάζουν πάνω στη βαλβίδα εισαγωγής το καύσιμο σε υγρή μορφή.

sxediosmall

Αποτέλεσμα αυτού είναι η διατήρηση χαμηλής θερμοκρασίας του εισερ

χόμενου μείγματος και καυσαερίων. Από κει και πέρα υπάρχει ένας ρυθμιστής που κρατάει

τη πίεση στο κύκλωμα σταθερή και μία επιστροφή στη δεξαμενή. Τα μπέκ του υγραερίου παίρνουν την εντολή να ανοίξουν από την μονάδα ECU του αυτοκινήτου. Με αυτό τον τρόπο ο εργοστασιακός εγκέφαλος του αυτοκινήτου συνεχίζει να διαχειρίζεται και τον ψεκασμό του υγραερίου έχοντας σαν αποτέλεσμα τη μέγιστη απόδοση, οικονομία και σωστούς ρύπους.

Τα πλεονεκτήματα του τελευταίου είναι αρκετά, αν σκεφτεί κανείς, γιατί εκτός από τα παραπάνω έχουμε σωστή αυτοδιάγνωση σε περίπτωση βλάβης ακόμα και με το γνήσιο διαγνωστικό του αυτοκινήτου και ένα πιθανό λάθος που μπορεί να έχει γίνει κατά τη τοποθέτηση θα διορθωθεί από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Το Icom jtg συστήνεται κυρίως σε αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού ή ιπποδύναμης, υπερτροφοδοτούμενα (turbo), πολυκύλινδρες μηχανές και ειδικές περιπτώσεις αυτοκινήτων που παρουσιάζουν προβλήματα με συστήματα αέριου ψεκασμού.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικές εφαρμογές.

Nissan X-Trail lpg

 

Nissan Qashqai lpg

Alfa Romeo 147

Range Rover