Ελληνική επιχειρηματική πρωτιά

Posted in Εταιρικά Νέα

Αριστερά ο κ. Γιάννης Κυριακούδης, ιδιοκτήτης της Κυριακούδης Α.Ε. και επίσημος αντιπρόσωπος-συνεργάτης της Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. και δεξιά ο γιος του κ. Κωνσταντίνος Κυριακούδης.

Το βραβείο "Nissan Sales and Service Way Award" για το 2009 κατέκτησε η εταιρεία Κυριακούδης Α.Ε., επίσημος αντιπρόσωπος/συνεργάτης της Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε, ανάμεσα σε εκατοντάδες εμπόρους Nissan, σε παγκόσμιο επίπεδο. Το Auto Τρίτη συνάντησε τον ιδιοκτήτη της εμπορίας κ. Γιάννη Κυριακούδη, ο οποίος μας αναφέρει αρκετά χρήσιμα σχετικά με τη διάκριση της επιχείρησής τους, αλλά και γενικότερα για την αγορά αυτοκινήτου.

Οι νέες εγκαταστάσεις της Nissan Κυριακούδης Α.Ε. στη Λ.Θηβών.

 Α.Τ: Πώς κρίνετε την κατάσταση στο χώρο του αυτοκινήτου και ποιες αλλαγές νομίζετε ότι πρέπει να γίνουν, προκειμένου η αγορά να ανακάμψει;

Γ.Κ: Αυτή τη στιγμή η κρίση έχει επηρεάσει πολύ και την αγορά του αυτοκινήτου. Καταρχήν θα πρέπει η κυβέρνηση να αποσαφηνίσει όλα της τα σχέδια, εκτός των μέτρων που πήρε. Επίσης τα οποιαδήποτε μέτρα που αφορούν στα τεκμήρια, στα τέλη κυκλοφορίας και γενικότερα στην φορολογική πολιτική θα πρέπει να εφαρμόζονται σταθερά και χωρίς αλλαγές, ώστε οι πολίτες να μην αιφνιδιάζονται! Θα ήταν "ευχής έργο" η επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης, κάτι για το οποίο προεκλογικά είχε δεσμευτεί η κυβέρνηση ότι θα διατηρήσει. Αντί γι αυτό, την κατήργησε και κράτησε όλα τα αρνητικά μέτρα της Ν.Δ., όπως τα τέλη κυκλοφορίας... Το μικρό χρονικό διάστημα που εφαρμόστηκε η απόσυρση, δε βοηθήθηκε μόνο η αγορά, αλλά και το περιβάλλον. Ένα άλλο ζήτημα είναι και η άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, κάτι που επεκτείνεται στα μικρά επαγγελματικά οχήματα, αλλά και στα ταξί κάτω των 2.000 κ.εκ. Παρ' όλο που πλέον οι πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν λιγότερους ρύπους από αρκετούς βενζινοκινητήρες, το κράτος επιμένει στην απαγόρευσή του. Γύρω από το χώρο του αυτοκινήτου υπάρχουν χιλιάδες εργαζόμενοι. Γι αυτό και το οποιοδήποτε μέτρο ανανέωσης του στόλου των αυτοκινήτων θα βοηθήσει προς το καλύτερο.

Α.Τ: Μετά από το συγκεκριμένο βραβείο, το οποίο αποτελεί μια πολύ μεγάλη διάκριση, ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια ως εξουσιοδοτημένος εμπόρος Nissan;

Γ.Κ: Στόχος μας είναι η περαιτέρω βελτίωση. Ξέρετε, μπορεί να είναι δύσκολο να κατακτήσεις την κορυφή, όμως είναι ακόμη δυσκολότερο να παραμείνεις εκεί! Τουλάχιστον πανελλαδικά το έχουμε καταφέρει. Αυτό το βραβείο μπορεί να το πάρουμε και του χρόνου ή μπορεί κάποιος άλλος Έλληνας έμπορος Nissan. Ο βασικός στόχος σε αυτή τη δύσκολη περίοδο είναι να διατηρηθούμε με τις λιγότερες δυνατές απώλειες.

Α.Τ: Αποσπάσατε το βραβείο "Nissan Sales and Service Way Award" για το 2009, ανάμεσα σε εκατοντάδες εμπόρους Nissan παγκοσμίως. Πώς λειτουργεί ο συγκεκριμένος θεσμός και ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των υπηρεσιών σας, που θεωρείτε ότι σας χάρισαν αυτή τη διάκριση;

Γ.Κ: Αυτό το βραβείο ήταν πολύ μεγάλη τιμή για την επιχείρησή μας και γενικότερα για την Ελλάδα και είμαστε πολύ χαρούμενοι που το αποσπάσαμε. Το βραβείο αυτό αφορά στη γενικότερη πολιτική μιας εταιρείας. Δηλαδή για την διάκριση λαμβάνονται υπόψη οι πωλήσεις, αλλά και το service, η εξυπηρέτηση των πελατών, οι εγκαταστάσεις, τα οικονομικά της επιχείρησης, κ.τ.λ. Το βραβείο αυτό προσμετρά όλες τις παραπάνω παραμέτρους και μέσω της παγκόσμιας έρευνας της Nissan, σχετικά με την ικανοποίηση των πελατών της, απονέμεται το βραβείο "Nissan Sales and Service Way Award". Οι επίσημοι και αποκλειστικοί εισαγωγείς της Nissan σε κάθε χώρα δεν επεμβαίνουν στη διαμόρφωση του παραπάνω αποτελέσματος.

Α.Τ: Κύριε Κυριακούδη, πείτε μας λίγα λόγια για την επιχείρησή σας, καθώς και για τις υπηρεσίες σας που προσφέρετε.

Γ.Κ: Η συνεργασία μας με τη Nissan ξεκίνησε το 1991 και μέχρι στιγμής πάει πάρα πολύ καλά. Εδώ θα πρέπει να πω, ότι τα 10 τελευταία χρόνια βραβευόμαστε συνεχώς για το καλύτερο After Sales από τη Nissan και φυσικά όλο αυτό το διάστημα είμαστε πρώτοι σε πωλήσεις ανταλλακτικών. Το 2009 κατακτήσαμε και την πρώτη θέση σε πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων πανελλαδικά. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που όλα αυτά τα χρόνια έχουμε κερδίσει την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση των πελατών μας. Εκτιμώ ότι οι πρώτες θέσεις που καταλάβαμε όλα αυτά τα χρόνια οφείλονται στη συνέπεια και στην υπευθυνότητα, με τις οποίες αντιμετωπίζουμε τους πελάτες μας. Οι υπηρεσίες μας ξεκινούν από την πώληση του αυτοκινήτου και επεκτείνονται στο service, στη φανοποιία, όπως επίσης και στην πώληση του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.

Η θέση του Auto Τρίτη

Συγχαίρουμε την εταιρεία Nissan Κυριακούδης A.E., για τη συγκεκριμένη διάκριση, που σε κάθε περίπτωση τιμά την χώρα μας. Ελπίζουμε σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που βιώνει ο τόπος, όλες οι υγιείς επιχειρήσεις της Ελλάδος να ακολουθήσουν το παράδειγμα του κ.Κυριακούδη, και να εστιάσουν στην βελτίωση των υπηρεσιών τους προς τον καταναλωτή.