New Africa Twin

Οδηγήστε τώρα τη νέα Africa Twin από 25 έως 27 Φεβρουαρίου. Κλείστε ένα test ride τώρα!

Kρατάει ζωντανό το πνεύμα του Dakar. H νέα Africa Twin CRF1000L είναι μια μοτοσυκλέτα τόσο εντυπωσιακή, όσο και η ίδια η έρημος από την οποία είναι εμπνευσμένη.

Στενό & στιβαρό προφίλ με κοφτερές γραμμές που είναι σαφώς επηρεασμένες από τα off-road μοντέλα CRF. Ελαφριά & ευέλικτη με πολύ καλή αεροδυναμική προστασία για ενθουσιώδη οδήγηση και στις καθημερινές μετακινήσεις.

Με DNA Honda & κορυφαία τεχνολογία που ταιριάζει σε μία βασίλισσα. Μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο & προαιρετικό σύστημα διπλού συμπλέκτη DCT με επιλογή χειροκίνητης (σειριακό κιβώτιο) ή αυτόματης αλλαγής ταχυτήτων, ανάλογα με το έδαφος που κινείστε.

Έχει διαφορά όταν οδηγείς έναν αληθινό θρύλο.

Το πνεύμα της ερήμου ξυπνά και αναβιώνει στην ολοκαίνουρια Africa Twin CRF1000L. Παραμένοντας πιστή στις ρίζες της, που είναι απόλυτα συνυφασμένες με την ιστορία του Dakar, η νέα “Αφρικάνα” είναι μια άνετη μοτοσυκλέτα για ταξίδια, αλλά και εξαιρετικά πρακτική στην καθημερινή μετακίνηση. Μία δυνατή και ευέλικτη μοτοσυκλέτα που θα σε οδηγήσει με ασφάλεια, ακόμη και στα πιο δυσπρόσιτα εδάφη, έτοιμη να σου δείξει την αληθινή περιπέτεια και να διεγείρει όλες σου τις αισθήσεις.

Ο δυνατός κινητήρας των 1000κ.εκ. με τους δύο κυλίνδρους σε σειρά, διαθέτει την ίδια 4-βάλβιδη κεφαλή Unicam που χρησιμοποιούν όλα τα μοντέλα CRF και αποδίδει άφθονη ροπή καθώς και συγκλονιστική επιτάχυνση για μοναδικές οδηγικές απολαύσεις.

Διαθέτει μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο, αλλά και προαιρετικό σύστημα διπλού συμπλέκτη DCT (Dual Clutch Transmission), το οποίο προσφέρει την επιλογή χειροκίνητης (σειριακό κιβώτιο) ή αυτόματης αλλαγής ταχυτήτων - ανάλογα με το έδαφος που κινείστε - με τέσσερις επιλογές αυτόματης μετάδοσης, την ‘D’ mode για κίνηση στον ανοικτό δρόμο με μεγάλη οικονομία και την ‘S’ mode (τριπλή επιλογή) για πιο σπορ επιδόσεις.

Oι εκτός δρόμου δυνατότητές της ενισχύονται ακόμη περισσότερο με το σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC) και το ABS που λειτουργούν όχι μόνο σε συνεργασία αλλά και αυτόνομα, παρέχοντας μέχρι 80 διαφορετικούς συνδυασμούς ώστε να προσαρμόσεις ιδανικά την απόδοση της μοτοσυκλέτας ανάλογα με τον δικό σου τρόπο οδήγησης αλλά και τις οδικές συνθήκες.

Είναι ελαφριά και ευέλικτη με πολύ καλή αεροδυναμική προστασία, ιδανική για καθημερινή χρήση. Το ρεζερβουάρ καυσίμων 18,8 λίτρων σε συνδυασμό με την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου προσφέρει αυτονομία 400 περίπου χιλιόμετρων ώστε η περιπέτεια να μη σταματά ποτέ!

Κινητήρας Υγρόψυκτος 4-χρονος 8-βάλβιδος, 2 κύλινδροι σε σειρά με στρόφαλο 270° και uni-cam
Κυβισμός 998 κ.εκ.
Μέγιστη Ισχύς 95 PS (75 kW) / 7.500 σ.α.λ. (95/1/EC)
Μέγιστη Ροπή 98 Nm / 6.000 σ.α.λ. (95/1/EC)
Ταχύτητες 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο 
[6-τάχυτο DCT με επιλογές on και off-road]***
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός Ψεκασμός PGM-FI
Βάρος 228 kg* [232 kg*]** [242 kg*]***
Φρένα E: Δύο πλευστοί υδραυλικοί δίσκοι wave 310 χιλ. με κέντρο αλουμινίου, ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων και μεταλλικά τακάκια, [ABS]** [ABS]***
Π: Υδραυλικός δίσκος wave 256 χιλ. με δαγκάνα 1 εμβόλου και μεταλλικά τακάκια. 
Επίσης λεβιές χειρόφρενου στο μοντέλο DCT με επιπρόσθετη δαγκάνα 1 εμβόλου, [ABS]** [ABS & Χειρόφρενο]***

 

 

 

Η μοτοσυκλέτα θα είναι διαθέσιμη για τέστ Ride από Πέμπτη 25 έως Σάββατο 27 Φεβρουαρίου !

Κλείστε ένα Test Ride

Όνομα(*)
Παρακαλώ εισάγετε το όνομα σας

Επώνυμο
Παρακαλώ εισάγετε το επώνυμο σας

Τηλέφωνο(*)
Παρακαλώ εισάγετε έναν αριθμό τηλεφώνου. Επιτρέπονται μόνο αριθμοί

E-mail(*)
Λάθος διεύθυνση email

Επιθυμώ(*)
Παρακαλώ Επιλέξτε

Επιθυμητή ημ/νία Test Ride ?(*)
Παρακαλώ διαλέξτε επιθυμητή ημερομηνία test ride